tiistai 12. huhtikuuta 2016

Superhyvä treenibuusterikombo

Päiväunet, kahvikupillinen ja kaurapuuro nimittäin. Ai että kulki tänään jalkatreeni näillä eväillä! 

Hymyilin autuaasti loppuverkkaa tehdessäni, ja fiilistelin oikein huolella. Vaikka jalat olivatkin huterat, tuntui olo muuten ihanan aikaansaavalta ja, noh, onnelliselta. Treenieuforiaa parhaimmillaan kai. 


Tämän päiväiseen harjoitukseen kuului:

- 8 minuutin lämmittely crosstrainerilla. 

- Oman kehonpainolla askelkyykyt paikallaan 3x15 kummallekin jalalle. Kohdensin puristuksen huolellisesti myös takimmaisen jalan pakaraan napakalla puristuksella. Etummaisen jalan kantapää tiukasti maassa. 

- Kyykyt smithissä. Ensin pelkällä tangolla 1x20 ja sitten painojen kanssa 1x15. Lisää painoja, ja sitten 1x12. Painojen lisäys ja 1x10. Viimeinen sarja pudotuksena, ensin toistot 1x10, osa painoista pois ja toistot loppuun asti. Montakohan mahtoi mennä 12 ehkä, en ole ihan varma. 

- Maastaveto. Pelkällä tangolla liikeharjoitus 1x15. Painojen kanssa 1x12, painojen lisäys ja toistot vielä 2x10. 

- Kahvakuulahypyt 1x15 + 2x12 (Leveä kyykkyasento, kahvakuula käsissä jalkojen välissä, selkä suorana. Terävä hyppy ilmaan, vartalo suoristuu, pehmeä alastulo ja uusi toisto). Huh! Hiki lentää!

- Takapotkut taljassa 3x12 kummallekin pakaralle.

- Loitontojat ja lähentäjät 2x12 kummallekin jalalle. 

- Loppuverryttely 5 min. crosstrainerilla ja lyhyet venytykset. 

Ah ja nam  

6 kommenttia:

  1. Sulla on kyl melko tehokas treeni. Pitäisköhän pölliä toi sun ohjelma.

    VastaaPoista
  2. Joo, tällä kertaa oli tällainen. Oli melko paljon porukkaa joten piti tehdä sellainen mihin mahtui ja pääsi. Mutta tykkäsin, ja voin suositella :)

    VastaaPoista
  3. Sun jalkatreeni kuulostaa oikein kivalta! Pitääpä vihjata mun pt:lle ;-) , että tämän tapaisesta minäkin tykkäisin. :-)

    VastaaPoista
  4. Kiitti vinkistä!

    Mahtavaa päivää!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!